Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2009 23:31 - Слушам и не вярвам на очите си! Вярно ли е, че професор Вучков няма да ни забавлява с предаването си?
Автор: vagabont Категория: Други   
Прочетен: 4109 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 25.02.2009 23:59



image


В последните дни се появи една разтърсваща информация, а именно че Професорът(членувано и с главна буква) ще слезе от ефир. Най-забавното предаване в националния ефир е спряно!!! Сега ще трябва да спрат и „Господари на ефира” , защото „господарите” без Вучков са като Рим без папата, като цаца без бира и като ракия без туршия. За радост остава ни поне утехата, че от „Нова” са му предложили да се включва за по десет минути в четвъртък в сутрешния блок, но не е същото нали? За това реших да споделя най-запомнящото се, поне за мен, обаждане в ефира на „Размисли и Страсти”. То беше още преди да има „Господари на ефира”, времето в което аз бях все още един от малкото просветени в „Шоуто на професора” ( да хваля се и написах последното изречение за да се изфукам). Няма го във vbox за това ще го напиша по памет:


Обажда се слушател:

Професор Вучков Вие сте най-добрия, най-прекрасния, обличате се толкова добре и други хвалби.

Професора само се съгласява и вече направо мед му капе от сърцето.

В този момент зрителят казва : " Аз не мога да рабера какво не Ви харесват тези, които Ви критикуват."

При което Вучков се съгласява (както винаги когато го хвалят).

И точно в момента, в който той се съгласява зрителят казва: " Ето аз примерно с удоволствие ще Ви го дам в устата"

Което си е шах и мат за професора и той дори не успя да отговори. Направо ме разби. Както се казва слушам и не вярвам на очите си.

Между другото тези във vbox има клипове с имитатори на посоченият от мен "зрител".


Имате ли и Вие любими негови изцепки и гафове. Сигурно! Не бъдете скромни и ги споделете. Този човек е просто УНИКАЛЕН и то най-вече не с простотиите, които приказва, а с това че си вярва на всяка своя дума. Мисли си, че е известен с гениалността си, която уж се опитва да прикрие от „скромност”. Поклон пред глупостта му. Дано не чете този пост, че ще ме направи на нищо с острия си език :) Моля споделете своите любими моменти с Вучков. Мисля, че всеки има свой любим момент от неговото предаване и ще е забавно да си ги припомним.

 

 



Тагове:   очите,   професор,


Гласувай:
0



1. ka4ak - интелигентен ПРОСТАК
25.02.2009 23:44
Алеко,ако беше жив,щеше да каже че това е прототипа на БАЙ ГАНЬО!
цитирай
2. vagabont - Може
25.02.2009 23:51
До някъде си прав, но в Професора има нещо уникално. Той се смята за много висша класа.
цитирай
3. ka4ak - @2
26.02.2009 00:10
уникалното е,че такива простаци са изключение!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vagabont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 297084
Постинги: 8
Коментари: 128
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930